sobota, 3. februar 2018

E6 peš pot DANSKA od KOBENHAVNA do KRUSA 318 km

E6 peš pot DANSKA od KOBENHAVNA do KRUSA 318 km.

19:06, 30.08.2010
20.06.2010
Polet z letalom Celovec , Köln , Kobenhavn je bil prijeten , kljub prestopu.Za Romano je bil to prvi polet sploh.
Takoj po prejemu prtljage (nahrbtnika težka 11 in 16 kg) , sva se ob 15:30 odločila , da začneva s hojo proti jugu.Šla sva mimo mostu , ki povezuje Dansko s Švedsko.
Ob ograji letališča po SV strani , skozi podhod letališke steze. Vmes še povedriva .Takrat še nisva vedela, da naslednjih šestindvajset dni na najino srečo , dežja ne bo. Naletiva na prve oznake E6 , ki jih po dveh urah hoda izgubiva. Domačini naju pošljejo po sprehajalni poti do želenega mostu. Pohodniških zemljevidov Danske menda ni ,midva sva imela kolesarske.
Ob 23 uri se v bližini mostu utaboriva , čeprav ,je še sijalo sonce. Tako sva to pozno popoldne za pokušino prehodila nekaj kilometrov največjega Danskega otoka Nordsjaeslland.
21.06.2010
Zgodaj zjutraj vstaneva , tudi sonce ne zamuja , pospraviva šotor in opremo.Napotiva se čez most , ki prečka zaliv Kalveboderne.
Nato pa skozi manjša naselja v Ishoj. Sredi dneva greva skozi manjše in večje kraje v Roskilde. Tu sva si ogledala nekaj cerkva in muzej vikingov na prostem. Čeprav je bila ura že okrog dvajsete sva nadaljevala s hojo do Svogersleva , našla primeren kraj za šotor in zaspala.
22.06.2010
Jutra so si bila kar podobna. Janez se je zgodaj zbujal , tako , da je že sušil zgornjo plast šotora , jaz pa sem se malo podremala
. Do sedmih sva že prehodila nekaj kilometrov. Polja so bila neskončna , pašniki polni govedi , blizu kmetij pa obvezno čreda konj.
Opoldne sva prišla v Kirk Hvalso , nabavila hrano in nadaljevala po prešernih gozdovih. Tudi znamenitosti na prostem niso manjkale. Pot naju je pripeljala do jezera Haraldsted , nadoknadila sva zaloge ,
v Örslevu pa sva že utrujena poiskala primeren kraj za počitek.
23.06.2010
Malo po šesti uri sva bila že na poti. Jutra so bila tako lepa , da bi jih bil greh prespati. Prečkala sva avtocesto in prišla v Bringstrup. Zavila sva v pekarno
,ki nama je ponujala pravo razkošje sladic in sveže kave. Janez je vedel , da se me bo danes držala dobra volja cel dan. Pokrajina se je kar ponavljala iz dneva v dan , polja travniki , gozdovi v kilometrskih razsežnostih. Oznake so naju vodile po gozdnih , poljskih in makadamskih poteh , kdaj pa kdaj tudi po asfaltu. Sredi dneva sva hodila pri Tystrupsee , zatem pa skozi gozdove do Rosteda in Slagelseeja. Tu sva se oskrbela s hrano in pijačo , ter nadaljevala pot po rahlo valoviti deželi. Ura je kazala proti deveti zvečer ,
začela sva se ozirat po kraju za nočiev. Šotor sva postavila na dvorišču nenaseljene hiše.
24.06.2010
Po nekaj urah jutranje hoje sva se približala obali Frölunde Fed pa skozi Svenstrup. No tukaj pa je dobil Janez za god rolado , namesto obljubljene torte , ki je niso imeli. Na železniški postaji sva kupila karti za Nyborg (železnica pod morjem) in zapustila otok.
Prve oznake sva takoj opazila , jih tudi kaj kmalu izgubila in se nato po pogajanju odločila zopet za kolesarsko pot. Na njej sva se nekajkrat zasledila E6 oznako in  tako prišla v Örbaek. Polja , travniki in listnati gozdovi -srečava zelo malo ljudi.Greva skozi Kvaerndrup
in v bližini gradu Egerskov v kampu postaviva šotor.
25.06.2010
Noč prespiva brez skrbi , lepo stuširana in urejena z opranimi oblačili. Žetone za toplo vodo nama je odstopila mlada družina , sicer je le mrzla voda. Ob najinem odhodu s kampa je družina se mirno spala. Sredi dneva prideva do Korintha , se oskrbiva s hrano in pijačo , pa dalje do Faaborga. Ob zalivu Faaborg Fjord najdeva prijetno restavracijo
, kjer se okrepčava. Janeza je mučil žulj na podplatu , meni pa je zaenkrat šlo dobro. Po kosilu nadaljujeva po poljih , zadnji del po cesti , do trajekta. Ta pa kot , da je čakal naju. Vozila sva se debelo uro .Bilo je zelo vetrovno.V Fynschawu sva bila ob desetih zvečer. Na tem območju naju bo poslej vodila karta Sydjylland. Domačinka nama pokaže pot do kampa. Ko sva vstopila , je že vse spalo , kakor tudi zjutraj ob najinem odhodu.
26.06.2010
Najin današnji cilj je Söndenburg. Ob poti so večinoma polja , gozdovi so bolj redki , razen posamično drevje ali grmovje , nekje se vije pot tudi ob obali. Sönderburg je veliko staro mesto - tipično Dansko. Tu sva se okrepčala in nakupila nekaj hrane za seboj. Prečkala sva veliki dvižni most
, mimo muzeja na prostem (mlin na veter) in nadaljevala po kolesarski poti št. 8 v Broager. Pa še enkrat čez dvižni most v Egernsund. Proti večeru sva se približala obali , nadaljevala po mivki , ki ni primerna za hitro hojo. Tukaj sva hodila po žandarski poti , ki so jo včasih uporabljali Danski
žandarji (Gendarmenpfad). Kampirala sva v lepo urejenem kampu.
27.06.2010
Zjutraj se vrneva na obalo in po mivki korakava proti Krusi. Janeza so na levi nogi mučili kar trije ožuljki - na desni nič. Ob poti sva naletela na še en kamp z odprtim kioskom.Porabila sva nekaj. Danskih kron in odšla dalje.
Danska je precej hladna dežela , tako , da kopalcev še skoraj ni, videla pa sva nekaj jadralcev in surferjev. Opoldne že prideva v Kuphermühle

, Kruso , Flensburg - no to pa je že zgodba Nemčije.
Najina pot po Danski je bila dolga  okrog 318 km.Hodila sva sedem dni , v vseh teh dneh pa nisva naredila omembe vredno višinskih metrov. Bolje bi jo bilo prekolesarit - ampak peš pot , je peš pot -pa drugič. Pot vodi po redko naseljenih krajih z malo trgovinami in gostilnami , ki se odpirajo pozno popoldne. Zato je dobro izkoristiti prvo priložnost ,ki se ti ponudi -mogoče je tudi zadnja.,za tisti dan.